vragen over
reisverzekeringen? 055-5400408
09.00 -12.00 uur op werkdagen

Parkeren en direct inchecken op Schiphol: Drive-Inchecken P3

Parkeren-schiphol

Tijdens de meivakantie en de zomervakantie kunnen klanten van TUI en Transavia zichzelf en de bagage al inchecken op het parkeerterrein ‘P3 Lang Parkeren’ bij Schiphol

Reizigers kunnen zo gemakkelijk en hun weg vervolgen van ‘P3 Lang Parkeren’ naar de Vertrekhal in de terminal en daar hoeft men alleen nog maar door de paspoort- en security check. Als de vakantieganger al thuis online heeft ingecheckt, is het ook mogelijk om alleen de bagage in te checken op ‘P3 Lang Parkeren’.

De service Drive-Inchecken is een extra service tijdens de meivakantie zomerperiode, exclusief beschikbaar voor reizigers van TUI en Transavia en binnen bepaalde tijdsblokken beschikbaar.

Actuele openingstijden Drive-Inchecken

  • Meivakantie 29 april t/m 8 mei: Dagelijks tussen 02.00-06.00 uur en 09.30-15.30 uur.
  • Zomervakantie 8 juli t/m 21 augustus: Dagelijks tussen 02.00-06.00 uur en 09.30-15.30 uur.

Hoe werkt het?

  • Je kan gebruik maken van Drive-Inchecken op P3 Lang Parkeren wanneer alle onderstaande punten van toepassing zijn op jou en je reis:
  • Je vliegt met TUI of Transavia.
  • Je parkeert de auto op het parkeerterrein P3 Lang Parkeren op Schiphol met 1 van de parkeerproducten Schiphol Smart Parking of Privium Parking P3.
  • Je parkeert en check-in tijdens de openingstijden. Buiten openingstijden kan je geen gebruik maken van deze service.
  • Je checkt minimaal 90 minuten voor vertrek in.
  • Jouw bagage-item is niet groter is dan 140cm x 80cm x 50cm.
  • Je vervoert geen huisdieren.
  • Jij en je medereizigers zijn persoonlijk aanwezig bij de check-in balie op P3 Lang Parkeren.

Terugkomst

Bij terugkomst haalt je de bagage op zoals je altijd gewend bent; via de bagageband van jouw vlucht. Je neemt – met uw bagage- de snelbus naar Schiphol P3 Lang Parkeren en haalt je auto op.

Disclaimer: De bovenstaande tekst is met zorg samengesteld. Toch kunnen wij niet uitsluiten dat er fouten in staan of dat er inmiddels wijzigingen hebben plaatsgevonden (kijk daarom ook naar de datum van het artikel). Er kunnen aan de tekst/premies dan ook geen rechten worden ontleend, die vooral een globaal informerende functie heeft. Wij verzoeken je bij twijfel/vragen altijd eerst contact met ons op te nemen. Daarnaast wijzen wij jou er op dat de algemene voorwaarden en de productvoorwaarden van de verzekeraar bepalend zijn voor vergoedingen en eventuele uitsluitingen. Wij vragen je dan ook om voor dat je een verzekering afsluit eerst de verzekeringsvoorwaarden te lezen. Lees na het afsluiten van de verzekering ook altijd de polis goed door, zodat je kan zien waar je exact voor verzekerd bent en hoe hoog de verzekerde bedragen zijn.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reisverzekeringblog.nl is een merk van EXT Internet Consultancy | Postbus 3101 | 7339 ZG | Apeldoorn | KvK 51738872

EXT is een online bemiddelaar in zorg- en schadeverzekeringen particulier - Wij werken op basis van ‘Execution only’ (afsluiten zonder advies) - AFM vergunningnr: 12047442 - KiFiD aansluitnummer: 300.017739