vragen over
reisverzekeringen? 055-5400408
09.00 -12.00 uur op werkdagen

Amsterdam Airport Schiphol: nieuwe website en app

Amsterdam Airport Schiphol introduceerde gisteren haar nieuwe website www.schiphol.nl en app waarmee zij passagiers die via Schiphol reizen een zo persoonlijk mogelijke ervaring wil bieden.

Deze introductie is een belangrijke stap in de digitale transformatie die Schiphol de komende jaren door gaat maken. De luchthaven wil door het inzetten van slimme technologie het reisproces verbeteren en passagiers meer inzicht en controle geven over hun vliegreis.

Per maand maken bijna drie miljoen mensen gebruik van de Schiphol-website en app. Dat zijn niet alleen Nederlandse reizigers, maar ook transferpassagiers, mensen die iemand komen ophalen of wegbrengen en de 65.000 mensen die op de luchthaven werken. Met de feedback van al deze miljoenen mensen wil Schiphol haar digitale kanalen elke dag verder verbeteren.

Vernieuwing digitale kanalen

Om de reiziger nog beter te bedienen, zijn de Schiphol-website én Schiphol-app compleet vernieuwd. Naast het nieuwe uiterlijk is er gebruik gemaakt van de nieuwste technieken waardoor bijvoorbeeld de snelheid en het gebruiksgemak flink zijn verbeterd.

Persoonlijk reismaatje

De nieuwe Schiphol app moet een airport assistent, een onmisbaar reismaatje voor de frequente bezoekers van de luchthaven worden. Zo stuurt de app een bericht als een vlucht vertraagd is of als je gate wijzigt. Ook kan de passagier makkelijk zien waar hij of zij is op de luchthaven en waar nog even snel een kop koffie kan worden gehaald voor het boardingproces begint. Verder is er de mogelijkheid om met een medewerker van de luchthaven te chatten.

Bron: Persbericht Schiphol

Disclaimer: De bovenstaande tekst is met zorg samengesteld. Toch kunnen wij niet uitsluiten dat er fouten in staan of dat er inmiddels wijzigingen hebben plaatsgevonden (kijk daarom ook naar de datum van het artikel). Er kunnen aan de tekst/premies dan ook geen rechten worden ontleend, die vooral een globaal informerende functie heeft. Wij verzoeken je bij twijfel/vragen altijd eerst contact met ons op te nemen. Daarnaast wijzen wij jou er op dat de algemene voorwaarden en de productvoorwaarden van de verzekeraar bepalend zijn voor vergoedingen en eventuele uitsluitingen. Wij vragen je dan ook om voor dat je een verzekering afsluit eerst de verzekeringsvoorwaarden te lezen. Lees na het afsluiten van de verzekering ook altijd de polis goed door, zodat je kan zien waar je exact voor verzekerd bent en hoe hoog de verzekerde bedragen zijn.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reisverzekeringblog.nl is een merk van EXT Internet Consultancy | Postbus 3101 | 7339 ZG | Apeldoorn | KvK 51738872

EXT is een online bemiddelaar in zorg- en schadeverzekeringen particulier - Wij werken op basis van ‘Execution only’ (afsluiten zonder advies) - AFM vergunningnr: 12047442 - KiFiD aansluitnummer: 300.017739