vragen over
reisverzekeringen? 055-5400408
  • Europeesche
  • Unigarant
  • Allianz
  • OOM verzekeringen

Vergelijk

Vergelijk premies, dekkingen en voorwaarden van reisverzekeringen.

lees verder

Bespaar

Lees onze tips om premie op je reisverzekering te besparen.

lees verder

Advies

Waar moet je op letten bij het afsluiten van een reisverzekering?

lees verder

Campagne ’Faces of Holland’: meer buitenlandse toeristen naar Nederland

Campagne ’Faces of Holland’

De op 10 september gelanceerde campagne van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) moet 70.000 nieuwe toeristen naar Nederland trekken.

De campagne ‘Faces of Holland’ maakt gebruik van typisch Nederlandse iconen zoals tulpen, fietsen en de Nederlandse grachten. De campagne benadrukt de diversiteit van Nederland als vakantieland en verbindt de iconen met het heden.

Verbinding verleden met heden

De campagne richt zich op nieuwe buitenlandse toeristen. Deze bezoekers associëren Nederland veelal met klassieke iconen zoals molens, tulpen en kaas. De campagne haakt daarop in en laat de iconen op een nieuwe manier zien. Het verbinden van verleden en heden staat centraal binnen de campagne. Op de website www.holland.com/faces ziet de bezoeker korte filmpjes die het verhaal achter een icoon vertellen, ondersteund met content, beeld en praktische informatie.

Social media

Nog steeds komen veel bezoekers naar Nederland voor onze bijzondere iconen: het gaat om bijna 1,5 miljoen bezoekers die hier zo’n 750 miljoen euro uitgeven. Deze bezoekers zijn met name afkomstig uit de intercontinentale markten en Zuid-Europa. De campagne loopt hoofdzakelijk via online kanalen en sociale media in Frankrijk, Spanje, Italië en de Verenigde Staten.

Disclaimer: De bovenstaande tekst is met zorg samengesteld. Toch kunnen wij niet uitsluiten dat er fouten in staan of dat er inmiddels wijzigingen hebben plaatsgevonden (kijk daarom ook naar de datum van het artikel). Er kunnen aan de tekst/premies dan ook geen rechten worden ontleend, die vooral een globaal informerende functie heeft. Wij verzoeken je bij twijfel/vragen altijd eerst contact met ons op te nemen. Daarnaast wijzen wij jou er op dat de algemene voorwaarden en de productvoorwaarden van de verzekeraar bepalend zijn voor vergoedingen en eventuele uitsluitingen. Wij vragen je dan ook om voor dat je een verzekering afsluit eerst de verzekeringsvoorwaarden te lezen. Lees na het afsluiten van de verzekering ook altijd de polis goed door, zodat je kan zien waar je exact voor verzekerd bent en hoe hoog de verzekerde bedragen zijn.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reisverzekeringblog.nl is een merk van EXT Internet Consultancy | Postbus 3101 | 7339 ZG | Apeldoorn | KvK 51738872

EXT is een online bemiddelaar in zorg- en schadeverzekeringen particulier - Wij werken op basis van ‘Execution only’ (afsluiten zonder advies) - AFM vergunningnr: 12047442 - KiFiD aansluitnummer: 300.017739